Lycka till

blev hemma idag...
kände mig inte helt bra efter igår

det som hände igår va att efter idrotten så började allt snurra och jag kunde inte gå själv och kunde knappt stå på benen och jag skakade.. jag visste inte vad det var och varför det blev så och efter ett tag så började min arm att domna bort
efter att suttit i ett omklädnings rum i 30 minuter kanske så fick jag hjälp av julia och rebecca till hälsocentralen som då kollade till mig direkt. Och ja vad säger man hatar hc... har mina anledningar sen förut.
men jag fick efter ett tag åka hem

igår kväll kom också rebecca förbi så jag inte skulle vara själv hemma ifall något skulle hända
ja det var det som hända.
Tack Julia och Rebecca för all hjälp!

och idag så blev jag hemma och mamma har ringt till min läkare så ska åka och kolla det om någon vecka om inte läget blir sämre.
så nu vet ni varför jag inte ville blogga mer igår
puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback