Linnea! :)

hon tyckte att jag skulle ta och blogga!  så då gör jag det :))
var på fotbolls Dm med skolan idag somsagt! det gick väl sådär... jag kunde inte spela dom första och den sista så spelade jag en liten stund. det gick sämst för mig för jag suger!
efter vi åkt ut så åkte jag hem och duschade, byte om och drog på stan med emma :D
vi gick runt och kollade, åt och pratade massor
kom hem med en tidning och en dricka! men ska ner en snabbis imorgon och kolla på jeans
nnu ska jag lägga mig ner i sängen och lyssna på musik och bara förvinna till min egna värld
puss
<3


Kommentarer
Postat av: millan

sv: detsamma jonna! det var riktigt kul att se dig spela igen! :) <3

2012-03-28 @ 15:40:53
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback