Handmålning

hockeyn med johanna var någonting man behövde kan jag säga (:   blev på mycket bättre humör
öik vann också !   när jag kom hem drog jag till rebecca där "gåsen" var, rebecca,sara,anna och erika var där och vi åt glass med chokladsås och pratade och spelade spel.  har verkligen saknat dom tiderna
så det var jätte roligt men allt roligt har sitt slut och jag var tvungen att gå hem...
har kollat på glee, lagt in kläderna i garderoben och skrivit lite på novellen
nu ska jag kolla på glee och försöka sova för imorn börjar ju skolan igen, jippie....  vill verkligen inte gå upp imorgon, vet inte ens om jag kommer orka mig upp :)
puss
<3

ni får leva med att händerna ser störda ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback