försöker igen

ska  försöka börja blogga mycke mera nu!
men iaf det igår vet inte riktigt var det var med nacke och hals och allt men blev iallafall sängliggandes hela kvällen när jag kommit hem.... och det var ingen skön känsla, har nog aldrig haft så ont :/
det är inge bättre nu heller men kan röra nacken lite mer och äta mat utan att dö av smärta
drog upp på skolan för att jag var tvungen att gå på NO, men jag blev på hälsocentralen hela den lektionen... skulle dit och fråga om man kunde få nackkrage eller något som stöd för nacken men då fråga hon om jag hade ont i halsen och sånt och jag svarade och jaa, så sa hon att jag skulle träffa nån läkare eller nåt så fick sitta och vänta. och min snälla vän jennifer väntade tills jag fick gå in och få hjälp
tog lite prover och fick prata om massa saker, hade lite feber men men...
gick tillbaks och då var no slut  :(
nu ska jag kolla på tv så skriver jag mer sen
puss
<3

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

i know, i'm so very much kind! :D <33

2012-01-20 @ 07:06:41
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

i know, i'm so very much kind! :D <33

2012-01-20 @ 07:07:19
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback