2012

Dag 5 – typ av killar jag faller för

Dag 6 – vad skulle jag göra om jag fick en miljon

Dag 7 – Vad är kärlek för mig

har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna! men nu så e jag igång igen! ett nytt år och en ny jonna :)  hoppas jag på
e med rebecca just nu och väntar på att alice ska vakna... får se om hon hinner vakna innan middag och om vi hinner vara med varndra,hoppas på det bästa
puss
<3
dag 5 - det är helt olika "typer". har väl ingen speciellt men jag måste kunna vara mig själv med personen.
dag 6 - jag skulle köpa en "gående garderob" och massa kläder och skor och åka utomlands med min familj!
dag 7 - kärlek för mig kan vara kärlek mellan två vänner eller mellan två person.
vet att svaren inte blev så bra men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback