Svar till dig Sandra!

Är du kär i någon?  Nja vet inte riktigt om jag ska säga kär men det finns en som jag gillar!

Har du någonsin fallit för fel persson?  Jaa det har hänt några gånger..

Har du varit kär i någon som du nu är bra kompis med? Ja !


Som du själv ser så valde jag att inte svara på en fråga som du ställde...Visste inte om du ville ha namn eller inte
Men det är jätte roligt att få frågor! :)  blir jätte glad över det ska ni veta, även om jag kanske suger på att ge er svaren ni vill ha men om det är så, så får ni säga till mig så försöker jag ge bättre svar!
puss
<3


Kommentarer
Postat av: Linda igen, hihi

Är den du gillar singel?(:

gillar han dig?(:

kram

2012-04-12 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback