Sorry!

har varit sjukt dålig på att uppdatera senaste dagarna...
men igår så åkte jag iväg på hockeyn!  det blev med rebecca och julia. men julia var tvungen att dra hem vid andra period. sen så satt vi med johanna, terese och tanya :)  öik vann! (:
juste Modo vann sin match mot djurgården! Härligt
nu är  det en ny skolvecka och jag börjar 8.40, iaf sovmorgon idag .... jag är jätte förskyld så det går inte att förklara, men har inte lika ont i halsen längre men låter fortfarande förjävlig occh har snuvig näsa..  men nu så ska jag göra mig iordning så hörs vi när jag kommer hem!
puss
<3


<3


Kommentarer
Postat av: millan

snygg bilden... iiinte <3

2011-09-19 @ 17:09:53
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback