felåt

blev bara ett inlägg igår och det var på morgonen ...
efter skolan så drog jag hem och gjorde nåt,  joo jag duschade!  sen så försökte jag välja kläder och sen cyklade jag och faamiljen iväg på middag. efter middagen så drog jag och träffade några kompisar. träffade eliot och olle och terese och hennes kompis! :)  skojsit sen följde jag olle och eliot till myway.  När jag kom hem så kollade jag och rebecca på film , gick förbi rebecca för jag orkade inte vara själv. men jag somnade till filmen xp haha. skulle egentligen på hockey idag men mår inge bra... så jag stannar hemma. ikväll så ska jag och familjen och massa andra "hockey familjer" till amandas familj på kräftskiva och grillat till oss som inte gillar kräftor ;) 
men nu så ska jag kolla på one tree hill avsnitt
Puss
<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback