sockerkringlor!

det är det jag försöker baka just nu. hemkunspaks "läxa" .....
igår blev dom brända :'(   men dom gick och äta om man struntade i den brända smaken! :D
sjukhuset gick bra. hittade ett ryggskydd som dom ska beställa i en mindre storlek (:
sen skolan och fick tillbaks spanska provet.... 13 av 83? kanske. aja, gjorde mitt bästa och får försöka fixa ett g på omprovet ;p   sjukgymnasten gick skit!  kan inte träna nåt med axlar/armar pgr av bajs axeln...  men fick tejp idag och får hoppas på att det kommer hjälpa! :)   sen så blev min cykel paj påvägen dit så pappa hämtademej där och då var jag tvungen att följa han på stan för han skulle ha nya byxor. han kom iaf hem med två pra nya:p inte så intressant för er att veta men :p   och nu när jag varit hemma så blev det thai mat och plugg..
nu blir det true talent
puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback