Never know

kom nyss på att jag inte bloggat nåt idaag! och jag är fortfarnade vaken så gör ett inlägg nu
men va och tona håret idag!  blev inte rött :(  blev mörkt brunt , men är endån nöjd (:  plus att den blir ljusare efter jag har tvättat det några gånger. hade brunt hår innan och då blev det mörkare.

men åkte till frisören direkt efter skolan, klockan fyra.  när jag var klar så trodde jag pappa skulle hämta mig men nejnej så jag var tvungen att låna buss pengar.
kom hem vid 6 kanske och åt, byte om och sen så har jag varit med andrei (:   vi kollade på film, första filmen fattade jag inget av så jag fick byta film :D  efter en halv timme dock, så han inte se klart den andra förän klockan var 10 och jag var tvungen att bege mig hem!

har pluggat lite matte nu och jag fattar!  jag fattar nästan allt utom nån grej med procent sak...
men nu ska jag sova så jag orkar med imorn
puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback