tåg -_-

det gick inte att blogga från tåget igår!  hade internet och allt, mmen det ville inte funka
är iallafall hemma nu
tåget kom väl 21.15 nåt sånt och då åkte jag iväg lungviks gårn och spenderade min natt där
sov kanske en halv timme om jag minns rätt....  Så idag har jag typ gått med stäängda ögon, drog på donken för att äta frukost med amanda, men när vi e där så ser jag att det öppnar 9.00 och klockan var 8.20 ..  Så vi drog till ishallen och köpte en toast och dricka och åt frukost där
min lillebror spelade sin första match imorse och vann med 10-0   , själv tyckte jag attt han spelade bra
sen så hämtade farfar mig och skjutsade hem mig 10 och då har jag sovit till  nu
joel har spelat en till match och ska spela en senare ikväll också , få se om jag orkar ta mig dit...
puss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback