släkten

hejhej
ikväll så har ag haft besök av farmor, farfar , mormor och låtsas morfar och min farfars syster occh amanda varit här. Firade mej i förskott
Fick en mugg och tuggumi av amanda :D
Fick 500 kr av farmor och farfar
en bok + en skål + 400 kr  av mormor och låtsas morfar!
Ikväll blire sista dagen när jag e 14 år :o
Imorn vid 12 på dagen fyller jag 15 :)
Jag och mamma ska på bio och johanna och hennes mamma kanske ska med
vi ska hämta isac efter , han ska sova här (:
Ska göra ngr saker på stan oxå imorn , trodligen iaf. Men det får ni veta imorn isf ;)
nää nu ska jag gå upp och lyssna på musik , har ganska ont i ryggen och huvudet
NO proovet gick väl bra .
Har skrivit blodsocker istället för blodtryck XP  haha fett fail
menmen
pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback