ska inte beställa än iaf...

... köpte ett par örhängen idag på stan med mamma :)
så jag ska vänta innan jag bestämmer mej med dom andra
vi fikade hos farmor , jag trodde vi skulle äta där men det skulle vi inte
har sjukt ont i huvudet!
ni fattar inte min värk, men ska gå på skolan imorn endån , så jag inte missar allt för mycket
ska snart börja kolla på gymnasiet ... vet att det e tidigt men våra lärare tycker att man ska börja med det redan nu..  Jag skulle sökt nån annan stans på nåt fotboll gymnasie men eftersom jag inte kan spela fotboll längre så blir det juh inte det :(
så det e bara att börja kolla på nåt annat
nu så ska jag äta nåt och jobba lite matte xp
Pusssssssss :*
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback