ska försöka få tag i bilderna från igår :D

tog väldigt många bilder igår!
men just nu så har jag typ nyss duschat
ska torka håret nu och sminka mej
byta om kan juh oxå vara en bra ideé :)
juste
igår så betalade jag , rebecca , julia och emma 100 kr till gårn så ska vi med till sundsvall en hel dag !!
najz!
först birsta ett tag sen så skulle vi vidare till nåt skejt ställe
antingen är man där och skejtar , åker inlines *stavning* eller cyklar bmx cykel om det heter det :p
nää men nu ska jag skynda mej tror jag så inte jag och rebecca kommer sent
första lektionen idag för mej är hkk
har ont i huvudet och ryggen ....
hörs när jag kommer hem , jag slutar sen idag :(

pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback