förlåt orkade inte uppdatera igår

godmorgon
som nni ser på rubrik så orkade jag inte..
Efter skolan så var jag med rebecca :)  Sen kom isac
båda var väl där till middag
sen när jag ätit middag så gick jag och min familj till rebeccas familj och var  där
först så kollade vi på äntligen fredag tror jag det hette sen 101 roliga sätt att åka ur en game show eller nåt sånt :p
sen så var jag och rebecca på hennes rum och kollade på american pie 2 xp
och sen bar jag mej hemmåt och sov typ

ska på Storsjön Hockey Game idag
vet inte hur mycket jag kan kolla eftersom det e ganska kallt tror jag , eller det blåser iaf och då blir det kallt xp
Sen efter det tror jag att jag ska åka hem och kolla på film
har ganska ont i huvudet!

men nu ska jag fixa mej
pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback