Ska fixa bilderna till nästa inlägg :')

hejsvejs
jag spenderade dag med julia :D
det började att vi åt pizza med min lillebror och hans kompis
vi gjorde det för att min lillebror haqr fyllt år och skulle bjuda sina kompisar på pizza och sen minigolf ;p  men det var inte jag och julia med på :p
vi åkte till min sjukgymnast då, och sen tog vi en promenad hem
och efter det så var vi bara hemma hos mej :D     Vi bussade lite med en person ;) hahah bara jag och julia som vet. men vi tyckte att det var roligt
sen var jag,mamma och pappa på apoteket och fixa en sak till min läpp, börjar typ bli nån sak ;p   haha men inget farligt ;)   ska smörja en salva 2 gånger om dagen, men som tur e är det inget som syns :)
men nu så ska jag fika med min familj!
pussss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback