längskidorr och läxa - check!!

nu har jag, pappa occh joel varit ute och åkt längdskidor. blev ganska jobbigt att andas pgr av förskyldningen, men det blev iaf 3 km xp   inte så mkt menmen det e juh alltid nåt
har gjort no oxå
men måste skrivva allt jag skrivit på ett papper till datan och skicka
snart ska jag gå ner och duscha, sen blire nog att lägga sig, lyssna på musik
imorn börjar jag 8.10 ....  FÖR TIDIGT!    har redan börjat kollat på gymnastie, vet nog lite på vad jag ska välje. men det kan juh ändras med tiden :')
slutar 15.10 imorn meh , tkr faktiskt att det e förlänge att gå på skolan. får se om jag går hela dagen. för jag har jätte ont i huvudet och halsen.
PussochKram
godnatt ;)
<3


  gillar  bilden xp

Kommentarer
Postat av: rebecca

fan vad duktigt! vi borde ut och åka någon gång! ;)

krya på dig! <333

2011-01-26 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback