konfa presenterna

i konfapresent fick jag.  3500 kr, 1 armband,  2 halsband, en bok och örhängen (:
somnade typ direkt när jag lagt mig
när jag vaknade och gick ner så var klockan typ 7 och jag trodde det var morgon xp
och anneli *stavning* var nere och pratade med mamma så jag blev lite brydd, sen såg jag att det var korv med bröd nere på spisen och då blec jag oxå lite brydd och förvirad
men sen kom jag på att det var kväll och det där var middagen :p
ska snart gå och lägga mej igen, men tror jag måste plugga lite iaf innan jag somnar...
imorn är det sovmorgon!
skönt =)
har syslöjd i 2 timmar och 30 minuter typ, håller på sy
men ha en bra kväll :')
pusshej
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback