hemma nu :)

hejsan hoppsan
som rebecca skrev så somnade jag direkt när jag kom hem från badet :o
och sov tills imorse..
idag så var jag ganska klantig som vanligt och skulle hoppa i en soffa , trodde att det bara var kuddar där så. Men då var det en kant som jag hoppade rakt på och fy satan vad ont det gjorde!!  När jag kände på benet efter det så var det typ böjt inåt *stavning* men det gick över efter ett tag
men gick  till hälsocentralen efter ett tag och dom sa att jag skulle vänta tills imorn och se om jag hade lika ont
har sjukt ont nu iaf ! :o
Efter skolan blev det stan med julia :)
Kunde inte träna men det blev att gå runt och kolla på saker
menmen  I helgen så drar ngr i konfa gruppen på SUM-läger, kommer bli ganska roligt!  synd att julia inte skulle meh :(
pusspuss
<3


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1-  Jag har köld/värme allergi...
2- Jag HATAR små kryp
3- Jag älskar min kille
4- Jag är 161,5 cm lång :)
5- Jag är nog inte så nöjd med mitt utseende
6- Jag har världens bästa kompisar
7- Jag har gått i ganska många sporter
8- Jag älskar hockey
9- Jag hejjar på modo och färjestad men mest modo xp
10- Jag har ganska bra betyg i Matte :)

haha där kom dag 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback