G i kemi fixat!

fick G på omprovet i kemi (no).   så det blev ju lagomt till betygen eftersom dom sätts idag
tror inte jag har ig i nåt eftersom i spanskan så försöker jag och är på varje lektione ;p
igår så sov jag mest hela dagen i soffan. har nog aldrig sovit så djupt i soffan på dagen, så jag sov och sen pluggade jag tills idag. där av inge bloggande igår...
efter no så drog jag till studiegårn med tina och jennifer, jag jobbade spanska :)  gick faktiskt hyftsat. har lärt mig en sak och min lärare sa att det var nåt som hände i mitt huvud för att jag fattade :p
men nu ska jag ringa min sjukgymnast, kolla på gossip girl och sen ska jag nog sova...
pusss
<3


(L)

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

jag ägde på matten! HA! <3

2011-12-14 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback