Norrcupen

förlåt för att jag inte skrev nåt igår men hade ingen ork för det
åkte ner på stan med mamma och hittade ett par byxor och underkläder!   ska fixa bild!.   sen ddrog vi på ishallen och jag träffade johanna och koollade med henne på matchen sen så drog jag tillbaks på stan och träffade felicia! :)    vi gick väl mest runt och sen så åt vi pizza.  er det drog jag hem och åt middag och sen back to ishallen och där satt jag första perioden med millan,frida och fredrik och andra med amanda och pernilla. och dom spelar bara två.  dåligt tycker jag.   sen drog jag hem och kollade på film med mamma fixade rummet lite och kollade klart på one tree hill säsong 1 :)  yeees så nu e den klar.   nu ska jag göra mig iordning, drar snart till ishallen
pusss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback