Min man johanna!

efter matchen igår drog jag hem till johanna.  vi kollade på tv sen bestämde vi oss för att jag skulle sova där, sen drog vi på ica.  och vi kände oss sjukt coola för vi hade hennes lillebrors jackor på oss :p    sen så satt vi uppe och kollade på film och snackade och sånt :)    det var väldigt trevligt
sen idag så har vi ätit lunch och sen så drog vi hem till mig för att hämta ombyte och mer kläder , sen åkte vi tillbaks till johanna så jag lämnade grejorna och sen vidare till stallet!   och där fixade vi johannas häst och sånt. och jag har ridigt!!! JAG!  jag är jätte rädd för hästar !  mer än vad jag trodde ;) men det var jätte roligt och nåt jag kan tänka mej göra igen. fast måste träna på att kliva av. sträckte mig.....
nu är vi hemma hos henne och ska äta, fixa oss sen dra till ishallen för att kolla på A-lagets match!
peppapeppa!
måsste bli bättre på att lägga in bilderna jag tar. har tagit några så dom kommer väl upp ikväll eller imorn
Pusss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback