jag är helt borta.

när jag skrev mmitt inlägg imorse så trodde jag att det var lördag.  det var därför jag var så brydd över att jag var hemma själv....   Men allt kom på sin plats när jag kom på att det var fredag

dagen med wilma har varit helt super! har verkligen saknat henne. vi gick först runt på stan och kollade och träffade kompisar, sen så prövade vi kläder och tog massor av kort!  ska lägga in dom och rensa dom senare.  tror jag börjar bli llite sjuk ja...    fast har bara ätit 4 små potatisklyftor och en lite kyckling bit idag och en trocadero *stavning*.   men jag tror inte det e därför ;)  hahah, men ont i huvudet och mår illa så jag har bara leggat i sängen nnu ikväll....  Rolig fredag ?   nejj

Imorn så ska jag och mamma på stan och köpa "nödvändiga" sakerr som jag behöver. som underkläder tex haha kom inte på nåt ;p 
ikväll så ska jag inte göra ett skit tror jag. ligga och kolla på film och jaaa bara vara allmänt slö
kanske fixa lite bilder och sånt

kom gärna med film förslag!!!

Pusss
<3


Gammal bild på mej och wilma :)

Kommentarer
Postat av: wilma

Tack så mycket för den finfina dagen sötfia, saknar dig redan. puss ! <3

2011-08-20 @ 00:07:19
URL: http://wilmalinneeajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback