förskyld..

förlåt för sämst uppdatering....
mina senaste dagar har spenderas på ishallen och jag har dragit på mig en förskyldning. men det var värt det. blir nog ishallen nåt i veckan , iallafall på tisdag då jag,johanna och amanda ska träna med våra småbrorsor och hans lag xp  undrar hur det ska gå
sov till tre idag.  skönt!  skulle vara med några kompisar, men orkar verkligen inte
blir att duscha, fixa naglarna och kolla på filmer , ut och spirnga(måste) och svulla, för imorgon börjar mitt nya liv!   sska börja äta nyttigt, träna mycket och inte äta godis och sånt
får se hur det kommer gå ;)
pussss
<3

 
tröttare tjej bjuder på osminkad blid


Kommentarer
Postat av: rebecca

tjaa, wii-jonna! ja, det har jag! :)

och jaa du kan komma förbi och låna :)<33

2011-08-07 @ 19:44:33
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback