bridesmades

drog iväg på bio med rebecca ikväll :)
först hade vi lite svårt vilken film vi skulle välja men tillslut valde vi en pgr av en sak ;p  kom hem för 45 minuter sen kanske,  sitter nu och kollar på nån film på canal+. får se om det e nåt, annars drar jag och lägger mig
imorn så ska jag vara med sarah :D   vi vet inte än vad vi ska hitta på, men nåt roligt kommer det vara iaf :)
på kvällen kanske jag ska iväg till tingan och lyssna på lite uppträdanden eller vad man ska säga
hoppas alla läsare har haft en härlig fredag kväll!
vädret börjar iaf bli mycke kallare :(  kanske inte så intressant men
haha jag och rebecca fixade en video idag ;p  när jag ska ta webb kort så måste jag spela in och sen välja och bla bla bla och då har jag inte tagit bort alla dom "filmerna" så vi klippte ihop alla xp   det blev som det blev, men vi hade roligt ;p
pusss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback