sammanfattning av sundsvall!

bussen gick 08.45 från torvalla, då åkte vi och hämtade brunflo
sen åkte vi vidare till sundsvall vi stannade efter 1 timme och 30 minuter för en  "bensträckare" i en kvart. sen vah vi typ framme typ 12 vid birsta och ikea
jag , julia , rebecca och emma gick runt där och kollade och shoopade :D
sen så åt vi på donken där
när klockan var 16.15 åkte vi därifrån vidare till drakstaden!
jag stannade där men typ anna, adina, nikita, tobbe, kim , fredrik , erik , linus, rasmus och sebbe och massa andra!  Julia , rebecca och emma åkte på bio
så var vi där till 22.00 sen åkte vi hem
vi kom hem till 01.00 , blev hämtad av pappa , rebecca sov somsagt hos oss för hon vah hemma själv
om jag får säga det själv så hade jag sjukt roligt!!
kim tog ganska många bilder, jag tog ganska många bilder och sebbe tog ganska många bilder ;)  så ska rensa och gå igenom så kommer set säkert upp några bilder!
Bilder på det jag köpt kommer oxå!
och idag så har jag köpt nya skor och ny jacka ;)
nu väntar jag på att få besök från stockholm (min gudmor) att komma på fika
Pussshej
<3

så såg jag ut i torsdag + 4 pluppar till och sladdar :/


Kommentarer
Postat av: Sofia Sörlin

Varför är du på sjukhuset? :( <3

2011-04-11 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback