staaan med julia

tjaba tjena haloo
jag kom nyss hem från staaan
so provet tror jag gick sådär, det var typ inte ett prov
det var inte ens det   jag tränat på typ
men det gick väl ganska bra endån
och spanska provet deet gick skit!
kommer säkert få göra omprov ...
jag åkte ner på stan med julia efter skolan
vi gick runt och kollade och jag åt pomfrites julia åt en cheeese burgare
sen så hittade vi det vi letat efter
och det var öronmuffar :p
dom kostaade bara 58 kr
det kanske kommer upp en på hur dom ser ut
ikväll så ska jag på gudstjänst och jag e väldigt pepp för det
för jag och julia ska försöka skämma ut osss
jag funderar på att fixa en önskelista snart
kanske e dax för en sån
jag måste ha väldigt tråkigt nu
för jag sitter och sjunger på allt jag skriver :P
så därför ska jag börja packa snart, men jag kommer inte kunna sluta sjunga
juste vi hade svenska prov oxå ....
ofärberätt
men nu ska jag gå från datan
puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback