förlåt för dålig uppdatering...

... men har inte varit på sånt super bra humör dom senaste dagarna
haft mkt att gör och mår inte så där skit bra
mkt läxor, prov
igår så åkte jag ,rebecca och julia på stan
sen vid 4, halv 5 så åkte jag och isav hem till isac
vi va hos han ett tag sen gick vi till gårn
träffade sophie då oxå :D
så jag vah mest med henne där
idag så var det skola och efter skolan så hämtade pappa mig på badet och vi åkte till sjukhuset.
skulle kolla massa saker, återbesök
fick två nya mediciner, ska börja med en och hoppas den hjälper (Y)
sen så har jag och mammas jobb elr hennes team elr vad man ska kalla det, dom e iaf här och äter
har suttit nere med dom men gick upp för ett tag sen
e ganska trött
men jag skriver mer ikväll
pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback