filmer <3

hej 
förlåt för jag inte skrivit nåt idag :/
har fått en väldig förskyldning
ont i halsen , huvudverk och snorar lite
har legat i soffan hela dan
va i tidningen idag med gammla basketlaget
eftersom dom e i kvartsfinal och på hemma plan
hade tänkt kolla på alla matcher men vill inte smitta nån och jag vet ju inte om jag haar feber imorn =/
men om jag inte har feber imorn ska jag iaf kolla på 18.30 matchen
vet inte om jag ska  försöka lägga mig tidigare
kollar på mumintrollet & hansvänner x)
sen om jag orkaar ska jag kolla på anastasia
haha dt va ett tag sen man kollade på såna filmer :P
kanske skriver om jag orkar innan jag går upp och lägger  mig
PussPuss
<3


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback