sorry :o

hej
förlåt för jag inte skrivit nåt idag
men jag har inte haft nån tid att sitta vid datan 
när jag vaknade så fixade jag mig och väljde kläder xP
sen skulle jag till bussen , för jag malin och julia skulle på stan 
va där till kvart i 4 typ , iaf jag 
åt lite . tog fram tränings kläderna ,  sen så skulle jag på träningen  
och efter den stannade jag millano  och lisano ;) :p
och kollade på killarnas träning och nu har jag duschat precis och satt mig vid datan :D
imorn ska jag och joel (min lillebror) ner och träffa mamma på stan så ska vi tre gå på stan

Nån som har nåt film tips till mig ??

skulle roligt om ni gav mig ngr tips på tex filmer ni tkr e bra (:

puss
<3


 gamal bild *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback