tråkiga nyheter ....

hello
har spelat 3 matcher idag och har skit ont i knät nu ..
har spelat med 97 alla matcher
mitt lag åkte ut första matchen imorse...  vet inte hur dom spelade för jag spelade med 97då
jag och hanna har kört 3 matcher med dom
första matchen vart dt förlägning och sen straffar , 10 straffar innan vi vann :)
andra matchen va försenad en timme :/  dt va lite segt , men den vann vi med 3-0  gjorde ett mål :D
stolpe in
och sista matchen förlorade vi med 5-0 typ
men dom vi mötte hade en grym tjej fram och ingen i laget som va på den sidan vågade inte riktigt gå in så jätte tuft
men vi spelade super bra!!
kom till semifinal med dom iaf ;)
men ska kolla på film och lägga mig snart tror jag
alla finaler e imorn så ska väl upp och kolla på dom
vet inte om jag kmr skriva nåt mer ikväll men vi får se

tråkiga nyheter : får inte spela fotboll nu på 2-3 månader pgr av knäna :'''(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback