hemma nu

hejsan
va ska jag säga om igår ?
ja , dt började väl bra middan hos lena och hans med dom och robin och simon och min familj
sen mötte jag ju jonathan och sebastian
vi gick ner och badade
sen efter dt blev dt ju inte så roligt
vi gick upp och ja sen började dt typ snurra för mig så jag satt mig
och när jag skulle ställa mig upp så svimmade jag och slog typ huvudet :/
sen kom mamma och lea och simon
så försökte vi gå till bilen men vi kom inte så lågt innan jag svimmade igen
men då låg jag kvar ett tag och vi fick hjälp hur man kunde göra av nån tjej som va där
sen försökte vi en gång till men dt gick inte heller
så vi ringde ambulansen
och vi åkte in till sjukhuset , blev kvar där under natten pgr av en sak + att jag kunde inte stå upp
sov typ 1 timme och 30 minuter ..
men gjorde två tester idag
och fick åka hem efter jag hade ätit
ska äta middag nu
Pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback