igår , idag

hej

Igår - igår va dt ju söndag då gjorde jag inte så mkt
jag sov till 12 sen duschade jag och sen skulle jag och anna bege oss till ishockey =)
dt va skojit dt , vi träffade therese (Y) där så hon va med oss där
jag hade iaf jätte roligt där , mkt skratt iaf
sen när jag kom hem kmr jag inte ihår ´vad jag gjorde xD


Idag - idag va dt skola :(
börjadde 8.40  , va faktiskt klar i tid idag (Y)
sen  när jag kom hem såå bakade med rebecca tog massa bilder med deras data så jag ska väl få tag i ngr
sen skulle jag iväg på träning (fotboll) , fick ont i knäna idag :/
sen nu när jag kom hem så åt jag .  spageti och köttvfärsås elr hur dt stavas
sen måste jag göra läxa  , sen datan



Nu har jag bestämt att ta ett till hål i örat =)
ska kanske ta dt imorn om man får ta själv och om dt finns tid
bild kmr sen när jag tagit

Imorn - imorn ska jag och rebecca gå på stan och gå på gym <33

PussPuss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback