kommentera vilken mobil ni tkr =)

hejsan hopsan
efter skolan så åkte jag och julia ner på stan :D
träffade sophie och isac och sophies kompis (:
jag och julia köpte ett par röda leggings
sen köpte julia ett linne
vi ska vara tomtar på luciatåget x)
hahaha
har prov imorn..
två prov kan inget bra.
Matten börjar jag fatta nu, men spanskan har jag inte träänat på för jag fattar inget
och det e skit svårt, spanska = inte fatta nåt
kollade hur mkt jag vägde och hur lång jag var idag
va 161,5 cm lång :D
ska plugga lite till sen tror jag att det blir sängen för miig.
e grymt trött!
pusshej
<3


glöm inte kommentera vilken mobil ni tkr :D

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON

SV: älskar dig med Jonna <3<3<3

2010-12-08 @ 21:15:52
URL: http://annaarviid.blogg.se/
Postat av: erika

du är ju nästan längre en mig din jäkel!! :o

naj, jag tycke att dendär rosa längt till höger var ball! :D <3

2010-12-09 @ 16:56:53
URL: http://eerikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

den rosa :) den värkar skit häftig tror att emelie Hendriksson har en lika dan :)

2010-12-10 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback