Kärlek till julen :')

årets julafton var nog den bästa!
som ni vet så åt familjen lunch hos mormor och bosse
öppnade ngr paket där
sen åkte vi hem och pappa och joel fixade brasan där ute, för dom som e hemma på gårn kommer till skogsdungen elr vad man ska kalla det så väntar vi på "tomten" och när han kommer delar han ut paket och sen så väljer man om man vill stå kvar och prata med folk men idag var det så kallt så dom flesta gick hem direkt
när alla i familj kommit in så öppnade vi alla paket :D
är jätte nöjd med allt jag fick
bild/bilder kommer imorn
Ska snart gå och lägga mej för jag har feber :/
men imorn ska jag , joel och pappa åka till elgiganten . Jag ska iaf kolla på mobil (y)
Skrvier mer imorn
Hoppas alla haft en underbar julafton :D
pusshej
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback