hoppas alla haft en bra dag :)

hittade ngr grejjer p stan idag :)
köpte örhängen , 2 ringar , en kam , lösnaglar och en specialborste ;)
imorn åker jag till timrå!!
så j*vla peppppp
men vet inte om jag ska heja på timrå elr färjestad
joel (min lillebror) hejar på färjestad och bara därför tror jag att jag kommer heja på timrå xp
eller så hejar jag på det laget som vinner
eftersom jag inte håller på nåt av lagen igentligen
menmen
immorn så åker vi  12 :o
minibuss!!
så jag vet inte om jag kommer hinna blogga imorn
det beror på när jag vaknar mm
och kommer hem runt 00.00
så vi får se hur det blir :)   ska på birsta city imorn oxå
hoppas på att hitta en jacka på bikbok där som inte finns här i östersund
men ska snart försöka sova
pusspuss
:)
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback