blev liggande idag...

Hejsan
sov inget inatt pgr av att jag mådde illa, huvudverk och ont i magen :/
men har inte spytt nåt och det e jag glad över:)
Vid 9 imorse gick jag upp i min säng och la mej i min säng
så jag har legat i min säng och sovit tills 19.00
har inte ätit nåt idag för har ingen aptit *stavning*
men nu e jag nere
jag gick ner för att mamma skulle baka kladdkaka åt mej :D
för det var det enda som skulle få ner mig
men det känns just nu som om jag skulle kunna svimma elr nåt så ska nog bara lägga mej och ta det lungt nu
och kolla på fångarna på fortet :D
pusshej
<3

Kommentarer
Postat av: reeeeeeeeeeeeeeebecca

ajrå, krya! <333

blire stan imorgon då? <33

2010-12-25 @ 22:30:22
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback