trött och nervös =/ <3

tjabba =) <3
sitter vid TV:n nu och har ätit =)
om 10-15 minuter kommer rebecca och sara då går vi upp till skolan =)
sen drar dt av till hofvallen på friddrotts DM :O
dt e torvallaskolan , storsjöskolan och frigga och kanske nån mer :O
help meeeeee
kmr dööööö men jah får försöka mitt bästa x)
om jag vinner över en viss person så får jag 50 kr av pappa :P
fast jag tror inte jag kmr vinna dt xD <3333333
men men skriver när jag kmr hem =)
komihåg att dt där grejen slutar vid 16 typ så jag kan ju inte skriva mella dt om ni undrar vrf jag inte skriver nå mkt idag :) <33
pussspuss
<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej,ja det gick bra :D

Okej jag dansar mycket hemma kan jag ju säga ;) <333

2009-09-22 @ 16:18:40
URL: http://liinnaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback