tröööööööööööööööööööööööööööööööt xD

hejsan=)
ska gå upp och kolla på TV snart =)   men jag hade ju lovat att lägga in några bilder =)
så här kmr dt några sen dagen =)
<3
Ellinor <333                                                              Bjuder på bild =)   och dt va iskallt för dt hade regnat nyss
      

Wilma =) <333                                                               Tvåa i boll =) <333
  

Tvåa i boll =)                                                                  När jag springer x)   bjuder :P
   

Jag och Firre =) <33                                                    Sanna och Wilma <333
     

Daniel fick massage av sanna x)                                     
  

Jakob,jonas,ellinor,jag,wilma,felicia,whahab,jonas,hanna,lisa,jonathan och mike =) 
mitt lags uppstälning när vi sprang <333
jag , ellinor , wilma , jonas , jakob och whahab =) dt va mitt lag =)  och vi vann =) <33
 

jippie =) <33333

Staffet medaljen <33

jag bjuder på bilderna på mig xD <33

men ska gå upp nu så =)
godnatt alla =) <333333
pusspuss
<3

Kommentarer
Postat av: wilma

Men fy F*N vilka fuula bilder på meej:P!!!!<33333

2009-09-23 @ 18:31:01
URL: http://iingetnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback