svaren kommer nu ! =)

hejsan =) 
tänkte svara på frågorna idag =)   dt e bara att börja ¨så här har ni svaren <333

FRÅGOR :                                                                SVAR :

1 , kom på ett bra namn till bandet !!                              
2, vad ska du köpa till mig i födelsedagspresent ?             Den har du ju redan fått nu så ;) <33
3, vad läser du för bloggar ??                                          typ fokis , din ibland , annas , isabelles, olivia                                                                               några till ibland dt beror på jag brukar kolla dom                                                                                           som      komenteras bloggar =) 
FRÅGOR AV ERIKA =)

4,Gillar du potatismos ??                                             Typ xD 
5, vet du vem eirns olof är ?                                        Nej :P 
6, funderar du på att köra video inlägg ??                       Jag tror inte dt xD   ;) 
7, Funderar du på en sångkariär med erika ??                 OFC jag gör ;-) 
8, vet du vem som har skrivit detta ??                         japp dt gör jag xD  erika (igen)  xD 

frågor av "annonym "  ( erika )  

9,Hur länge har du haft din blogg ??                              Jag vet inte men ett tag tror jag =) 
10,vad anväder du för program för att fixa ??                Jag fick hjälp av johan !!  =)
11,Varför är du så fin ??                                              Jag tkr själv att jag e ful så jag kan inte svara xD <3

FRÅGOR AV CORNELIA <333

12,Vilken parfym använder du ??                                Paris hilton och den andra kmr jag inte ihåg vad den heter 

FRÅGA AV ELLEN <3

Jag tror dt va dom alla =) 
skriver mer imorn =) 
pusspuss
<3                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback