män som hatar kvinnor

hejsan
kom hem för en halvtimme sen typ ,  har varit hos daniel
och där va vi jag , Stina , Kim och Daniel =)
när vi skulle börja kolla på film ringde kims pappa och sa att han va tvungen att gå hem :(
och då blev dt jag , stina och daniel .
vi skulle kolla på män som hatar kvinnor ..
vi han kolla 45 minuter  typ x)
men den va inte så bra ibörjan tkr jag  ...
efter ett tag kom tegel (tobias g)  in och kollade med oss
daniel och tegel e väldigt lika men endån så olika för att vara tvillingar
mkt skratt för Mig och Stina blev dt iaf =)  x)
rolig kväll
när stina skulle hem va jag oxå tvungen att gå för  deras mamma ville att dom skulle göra sig iordning
men började lära känna stina bättre iaf =)
och somsagt MKT SKRATT :P
men ska göra lite mer läxa nu tror jag har matte prov imorn !!!
hjääälp
men aja
tack för kvällen som var
älskar er
pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback