e med berra och trean nu !!

hejsan
som sagt i helgen har jag ju varit på basket läger ,  dt va skojit =)
fredagen - En träning , sen laga middag med laget och sen film
Lördagen -  Klev upp 07.30 , sen åt vi frukost och sen en träning   09.00-10.45 sen lunch  sen träning 1-2 sen blev dt match moot killarna !! :O
mmmmmmmmm
sen va den helgen slut och  då skulle jag hem och duscha sen skulle vi till rebecca och äta
men jag åt och va där en timme och 45 minuter :P
typ sen gick jag hem va as trööööött!!
sen va dt datan och tv:n
men aja nu e jag med trean och berra vi gör inte så mkt berra ligger på golvet och gör nåt :P
ajja jag och trean har taggit några bilder här kmr dooooom !!!













där har ni några bilder
pusspuss
<3


Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

haha så jävla bäst asså ;)

<33

2009-10-04 @ 21:15:07
URL: http://haagluund.blogg.se/
Postat av: din wilma<33

snygg nu och jennifer eee<3



älskar deej.. PÖZZ<3<3XD

2009-10-09 @ 16:28:03
URL: http://iingetnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback