ääälsk till kvällen !!

hejsan svejsan <3
Jag säger att kvällen ägde !!!!!!
dt började med att jag va med johanna <33
vi ringde jonathan och han va på prix han hade varit på konfa :P
sen cyklade vi runt tills han kom hem , sen va vi med han sen kom dennis  vi körde NHL 2010
jjag ägde ju  "host"
sen åkte jag och johanna upp till mig och hämta pengar och jag byte kläder .
Sen åkte vi hem till johanna och hämta pengar .
sen åkte vi till ica  brevid där är dt ju en pizza grej där åt vi sen gick vi och köpte godis .
sen blev dt johan jonathan och dennis <3333
Och jag kan säga att jag e väldigt nöjd med kvällen !!!! <3333
PussPuss  för er ikväll <333

Bilder kanske kmr johanna tog några <333

PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback