backinthebloggworld

tjena =)
ska jag böörja med att berätta om helgen .

fredagen:
åkte vi ju , jag läste mest hela vägen ;)
sen när vi kom fram till stockholm berättade elsa att hon inte hade mina blåa shorts , sen blev vi hämtade . Dom skjusade oss till dit vi skulle sova .  Sen fixade vi allt med madrasser och sovplatser =)
sen gick vi och la oss

Lördag :
Vaknade och sen åt vi frukost (Y)
sen skulle vi spela , fast först spelade lidingö mot eskelstuna (elr hur dt stavaasXP)
sen skulle vi spela mot umeå . Vi vann =)   vi va vit då
sen åt vi lunch , sen middag och mellan middan och matchen gick vi nån stans och köpte godis och glass mm :P
sen va dt match , då va vi blå . och jag hade inga blåa shorts så jag hade vita , såg lite muppig ut .
vi möte eskelstuna (elr hur dt stavas)  Vi vann (igen )


Söndag :
vi åt frukost , sen spelade eskelstuna mot umeå .
sen packade vi och städade , sen skulle vi spela mot hemmalaget lidingö .
vi hade spelat jämt  mot dom föra sammandraget .
men vilka vann ?
Jo vi =) !!
vann alla matcher ...

sen åkte vi hem . (Y)


nu ska jaag dra iväg på tränning snart <333
skriver mer om dagen ikväll
PussPuss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback