fjäl :D bilder kmr här

jaaa  nu har jag kommit hem från fjäl :D
dt va väll skoj skoj ;)     Nu kommer bilder

Jag hatar min bror ibland men jag kmr alltid att älska han som en lillebror <333


Bosse fångade två fiskar på land :D   här e en :D      Och den andra bilden e joels fisk ;) <33
    

här kastar jag :D   


Nu kommer några bilder :D     Dt kmr säket när jag håller i 2 olika fiskar ;)   Fångade två gäddor ;) <333

Jag och min lille bror :D    Nytt mode att fiska i kolla på kläderna jag har xD



Här e en av mina gäddor ;)

Och en groda ;)

En av fiskarna <3

Och andra gäddan <33


I min andra gädda tog jag ett coolt kort ;)

Kommentarer
Postat av: erika

jävlar vilken gädda!!! storfiskarn jonna!! :D<33

2009-07-15 @ 18:18:59
URL: http://racerpotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback