inga uppdateringar idag :(

idag har jag inte hunnit uppdatera .. :/ 
för först va jag nånstans och kollade på när kussen åkte folkrace ..  dt gick inte så bra den här gången men e stolt över han endån !!  <3333
sen åkte jag direkt till fotbollsmatchen =)
och  sen följde jag med jossan , david , fredrik , albin och mathias :P
och vi gjorde nåt xD
sen gick jag hem och skulle äta sen skulle jag va med berra , anna , fredrik , david och albin =)
vi gick och mötte dom , jag typ skrek as högt för att vi skulle veta att vi va n'ära varan xD  haha och dt va vi
sen gjorde vi nåt sen stack dom sen titta tjejerna på film sen e jag hemma nu ;)
bilder kmr imorgon troligen ( eller hur dt stavas xD ) 
pusspuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback