resultat.

i eftermiddags så drog jag på stan för att fixa ögonfransarna/bryna!  blev nöjd själv, och efter imorgon blir det nog ännu bättre för då ska jag fixa håret :)   annars har jag inte gjort mycket ikväll
hoppas ni haft en bra tisdag
puss
<3

jag hoppas ni förstår bilden... 
Bild 1, mina ofixade bryn innan och fransar med mascara.
Bild 2, mina ofixade bryn innan och fransar utan mascara.
Bild 3, mina ofixade bryn efter färgning och formning och fransar utan mascara efter.
Bild 4, mina ofixade bryn efter och fransar utan mascara efter.



lovar att ni ska få en bättre bild sen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart fixade du ögonbrynen och vad kostade det?

2012-05-09 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback