det fejkade leéndet.

ja andra inlägget från det här blev ju helt cp...
men bilderna var lågnt där nere ;)
haft en mysig kväll! dock så somnade jag och rebecca under andra filmen så jennifer kanske inte tyckte det var så roligt :p  Har tydligen omprov i spanskan imorgon och har läst igenom provpappret och jag fattar ingenting
aja, blir ett ig-  har jätte lång dag imorgon och jag orkar verkligen inte...
känns som om jag håller på att bli sjuk igen och jaa, har ingen ork menmen det är väl livet.
nu ska jag gå upp till rummet och försöka sova!
puss
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha det spelar ingen roll vad vi gör det är bara kul att vara med er eftersom vi nästan aldrig är det! <3

2012-03-22 @ 07:14:35
URL: http://nattstad.se/jummih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback