tralalalala

dagen var riktigt lugn idag, iaf efter första lektionen. den bestog av att vara sur på läraren och sen bli riktigt irriterad på den där personen -_-
sen så var det svenska då vi lyssnade på några låtar och sen så gick jag och emma ner till musiken för att träna på lite låtar, vi började matten. Vi fick veta våra betyg i matte och alla No ämnen eller vad man säger, är nöjd. ni får veta betygen jag fick nästa fredag då jag går ut! :)
sen lunch och sen ner i musiken med emma och då tog vi med oss lite folk och då fick dom lyssna lite. sen började engelskan och då fick vi veta betygen i svenskan och engelskan sen sluta!
då gick jag emma och julia till kyrkan och sjöng lite där, sen gick jag hem och har bara legat i soffan ;)
puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback