Då har det börjat

storsjöcupen har dragit igång och det är folk nästan precis över allt i denna stad. har inte känns något starkt behov över att gå och kolla på massa matcher än, men om det är någon bra match så drar man nog ner och kollar ;) har koollat på min broder och hans lag idag vid 12, skulle kolla med isac och ludde men dom orkade väl sig inte upp. Men dom vann den matchen med 2-1 och ikväll ska han spela med dom äldra, så det ska bli roligt att se (: åker dit med johanna och är med henne en stund ikväll och sen är det invigning som jag tror jag drar iväg på !
puss
<3
 
oseriös ful bild från min sida idag

Kommentarer
Postat av: reeeb

Så fin!!!

2012-07-04 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback